Δεν είναι το δέντρο μου!

image

Τα παιδιά μου δείχνουν το δεντράκι χαρούμενα: «Κοίτα μαμά ένα δέντρο που στολίσαμε!»

«Τι ωραίο που έγινε!» της λέω ενώ αγκαλιάζω τα μικρά.
«Δε με αφορά, δεν είναι το δέντρο μου…» λέει – «Δεν είναι το σπίτι μου…» εννοεί

2 χρόνια πριν με χαρακτηριστική άνεση στα μάτια των υπολοίπων μας, στρίμωξε τα 40 χρόνια της οικογενειακής της ζωής σε 75 τετραγωνικά και πούλησε το σπίτι της. Σχεδόν θύμωσα που δε στεναχωριόταν.

2 χρόνια μετά έχω πια συνειδητοποιήσει πως κάθε μέρα αγωνιά για το μέλλον, μετανιώνει για τους λάθος χειρισμούς και στεναχωριέται…

Κι έρχεται τώρα ένα παλιόδεντρο να της τα θυμίσει όλα και να κάμψει τις αντιστάσεις της.

Θέλω να την κρατήσω σφιχτά αγκαλιά και να της πω: «Δεν πειράζει που δεν είναι το δέντρο μας, δεν πειράζει που δεν χωράνε όλα μας τα στολίδια, σημασία έχει που είμαστε όλοι γύρω του. Σημασία έχει το χαμόγελο των παιδιών, το δικό μου όταν βλέπει ένα στολιδάκι που έχει μπει και ξαναμπεί στο σπίτι τέτοιες μέρες, οι φωνές, τα γέλια… Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή μας, μην είσαι έτσι!».

Λέω όμως να την αφήσω… Ίσως κατηγορώντας το καινούργιο δέντρο καταφέρει να ξορκίσει τον καλικάντζαρο του καινούργιου της σπιτιού και μαζί μ’ αυτόν κι αυτόν μέσα της.

Η παραπάνω ιστορία είναι η συμμετοχή της Ποδηλατισσας στο διιστολογικο αφιέρωμα “Η Χριστουγεννιάτικη ιστορία μου”. Το αφιέρωμα ηταν μια ιδέα του Βιβλιοθηκάριου και όλα τα κείμενα θα φιλοξενηθούν πρώτα στις σελίδες τις Αυγής. Οι πρωτες 6 ιστορίες δημοσιεύτηκαν στη Χριστουγεννιάτικη Αυγή και οι επόμενες θα δημοσιευθούν στην Πρωτοχρονιάτικη και σε ενα ακόμη φύλλο. Μπορείτε να δείτε τις πρωτες έξι εδώ:   http://www.avgi.gr/article/1567999/i-xristougenniatiki-istoria-mou

Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες διηγούνται οι:

Ο ήχος του ανέμου // Ιφιμέδεια // Το Βυτίο // Κυνοκέφαλοι // Τσαλαπετεινός

Οι υπόλοιπες ιστορίες μας δημοσιεύθηκαν στο Πρωτοχρονιάτικο φύλλο της Αυγής και μπορείτε να τις δείτε συγκεντρωμένες όλες εδώ: http://www.avgi.gr/article/1600700/h-protoxroniatiki-mou-istoria

Πρωτοχρονιάτικες Ιστορίες διηγούνται οι:

Τα Χαμένα Επεισόδια // Το Καραντί // Αναγεννημένη // Τα μούτρα του George Le Nonce // Passion Flower // RubinakiM  // Nefosis // Kizilkum // Silentcrossing // Antidrasex // ο Βιβλιοθηκάριος  // Το Ιστολόγιο του Ερυθρού Καγκουρώ // Μπανάνα

9 responses to “Δεν είναι το δέντρο μου!

  1. Στα χαμόγελο των παιδιών και στην ελευθερία από την ανάγκη πραγμάτων περιττών! Χρόνια πολλά, ποδηλάτισσα.
    (Πολύ συγκινητική ιστορία)!

  2. Έχω μόνο να πω πως γράφεις υπέροχα!!! Το ξέρει πως είναι τυχερή που σας έχει, όπως τυχεροί είστε κι εσείς που την έχετε κι εγώ που είναι φίλη μου! Χρόνια πολλά και χαμογελαστά!!!

  3. ίσως αυτό και να ‘χει τη μεγαλύτερη σημασία “σημασία έχει που είμαστε όλοι γύρω του”

    Καλές γιορτές και πάντα ν΄ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε!

  4. Pingback: Εκεί που κρέμεται η κλωστή | Τα Χαμένα Επεισόδια·

  5. Pingback: Γιορτές; Όχι δα | Αναγεννημένη·

  6. Pingback: Σκορπισμένοι | Silentcrossing's Blog·

  7. Pingback: Να πρατιγάρεις στο Κάρντιφ – η πρωτοχρονιάτική μου ιστορία * | Το Ιστολόγιο του Ερυθρού Καγκουρώ – Red Kangaroo's Blog·

  8. Pingback: καλειδοσκόπιο | kizilkum·

  9. Pingback: μπεν μαρί | part II·

Leave a Reply

