Θελω…

Image

Νομίζω ότι όλη μου την επαναστατικότητα και την αντίδραση την εξάντλησα στη δευτέρα δημοτικού, όταν αφού άδικα εισέπραξα ένα φούσκο από τον αγαπημένο μου δάσκαλο, γύρισα την πλάτη, βγήκα από την τάξη και πήγα σπίτι μου για να εισπράξω τη θριαμβευτική συγγνώμη του την επόμενη μέρα.

Έκτοτε, απλά υποχωρώ σε όλους και σε όλα όσα υψώνουν τη φωνή ή το ανάστημά τους μπροστά μου. ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΙΑ! 

Θέλω να ξαναπεράσω τις ηλικίες μου μια μια κι όπου έκανα ένα βήμα πίσω ακόμη κι όταν είχα δίκιο, να κάνω δέκα δρασκελιές μπροστά. Να μη με νοιάζει να αρέσω σε όλους και να μπορώ να κουμαντάρω τον εαυτό μου όταν οι τόνοι ανεβαίνουν. Να μπορώ να διεκδικήσω το δίκιο μου τσαλακώνοντας την εικόνα της καλής και υπομονετικής. Να είμαι πάλι 23 και να χαστουκίσω την κολλητή μου να συνέλθει αντί να σκύψω το κεφάλι στην ατάκα “προτιμώ να με φοβάσαι αλλά να γίνεται αυτό που θέλω”, να είμαι πάλι στην προηγούμενη δουλειά μου και να τολμήσω να απαντήσω στην κυρία προϊσταμένη. Να, να, να….

Όχι να είμαι 32 και να κλαίω σιωπηλά σε ένα ταξί που με γυρίζει σπίτι πάλι αργοπορημένη να μετανιώνω που για ακόμη μια φορά άφησα τόσες πάσες στο κενό. (“Σιγά πόσο καιρό έχουμε πιεστεί; Πάλι καλά να λες που έχεις δουλειά ενώ οι περισσότεροι φίλοι σου είναι άνεργοι φαντάζομαι…. Και μη μου λες ότι ανησυχείς για τη δουλειά γιατί εγώ δεν το βλέπω… Έτσι κι αλλιώς, τώρα που θα φύγεις να γεννήσεις θα ξεκουραστείς….”) 

Θέλω να γίνω πάλι 7 χρονών, να γυρίσω την πλάτη και να πάω σπίτι μου αλλά δε μπορώ. Είμαι απλά δειλή και μικρή..    

One response to “Θελω…

  1. Να σου πω;
    Ξέρεις, τί βλέπω εγώ στην τελευταία φράση σου;
    Ότι θέλεις να θυμώσεις τον εαυτό σου, για να τον κάνεις να αντιδράσει.
    Μπορείς να αντιδράσεις, είτε πετώντας μια παντόφλα στο κεφάλι τουτουνού του ανθρώπου που σου λέει αυτά ή μπορείς να αξιολογήσεις, τί αξίζει πραγματικά στη ζωή σου και γιατί αξίζει να στεναχωριέσαι.
    Αν για τους οποιουδσήποτε λόγους έχεις αποφασίσει να είσαι εκεί, τότε για μένα θα πρέπει να δεις τα πράγματα αλλιώς.
    Να είσαι συνεπής στις υποχρεώσεις σου ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

    Εξάλλου….είσαι και έγκυος. Δεν πρέπει να κουράζεσαι.
    Γιατί, λέω εγώ…ότι μπορεί, λέω τώρα εγώ…ότι ίσως…αν κουράζεσαι, να σου συστήνει ο γιατρός, να μένεις στο σπίτι…..(Πωπω, μ’έπιασαν οι κακίες μου, αλλά δεν μπορώ, όταν διαβάζω τις εκφράσεις που σου λένε).
    Και τότε να μην πηγαίνεις στη δουλειά! 😉

    Δεν είσαι δειλή και μικρή.
    Είσαι πολύ υπομονετική και μεγάλη. Γιατί αντέχεις.

    Να προσέχεις τον εαυτό σου.
    Σε φιλώ πολύ! 🙂

Leave a Reply

