Πρωτη Αγαπη

Όλα στην αρχή είναι κάπως έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=XqHbao_EmsM

Πάσχα 1995, δευτέρα Γυμνασίου, Ωρωπός. Η φίλη του εξοχικού θα πάει στη Ρόδο και με επιστρατεύει να προσέχω το σκύλο της το Μάρκο. “Θα έρχεται και ο ξάδερφός μου ο Λ. να τον πηγαίνετε μαζί βόλτα και να σε βοηθάει”. 17 Απριλίων ο Λ. κι ένας κούκλος. Και ξαφνικά, όλες οι μέρες των Πασχαλινών μου διακοπών έγιναν “πότε θα έρθει η ώρα για το σκύλο?” Στον Επιτάφιο, τον έδειξα και στη μαμά μου από μακριά. “Θα σε φάει το πήγαινε έλα”, μου είπε μιας και κατάλαβε αμέσως.

Μάιος 1995, πάρτυ στο σπίτι για τη γιορτή μου.  Είμαστε επίσημα “ζευγάρι” εδώ κι ένα μήνα. Δε μ’έχει φιλήσει ακόμη παρά μόνο στο μάγουλο και μ’έχει φάει η αγωνία, θα’ναι σήμερα η βραδιά? Ακόμη και σήμερα, 18 χρόνια μετά με την πρώτη νότα του Total Eclipse of the Heart η ανάμνηση αυτού του φιλιού με χτυπάει κατακούτελα…

Σκόρπια Σαββατοκύριακα, Ημερήσιες με το ΚΤΕΛ, Τηλέφωνα με τις ώρες και Γράμματα…. Πόσα και πόσα γράμματα ακόμη φυλαγμένα σ’ ένα κουτί στο πατρικό μου μαζί με φωτογραφίες. Γράμματα τόσο ανορθόγραφα που απορώ πώς τα διάβαζα χωρίς να δίνω σημασία. Κι όμως τότε δε μετρούσε ο τρόπος που ήταν γραμμένες οι λέξεις, μόνο αυτό που έλεγαν: Μου λείπεις, Σ’αγαπάω, Θέλω να σε δω, Ζουζούνι μου…

Καλοκαίρι 1995, διακοπές: Πρώτες έξοδοι για μένα στις καφετέριες της παραλίας. Ο Λ. μου παίρνει το χυμό μου και μου τον δίνει με δόσεις γιατί τον πίνω γρήγορα και μετά κάθομαι σαν τη χαζή. Κάνουμε βόλτες με τα ποδήλατα μέχρι τον Κάλαμο και πάμε θερινό στον “Άρη”. Όλα καινούρια για μένα, όλα μαγικά στα παρά λίγο 14χρονα μάτια μου. Έφυγα από τον Ωρωπό για κατασκήνωση και για 1 βδομάδα στη Λευκάδα με τους δικούς μου και σχεδόν γέμισα 2 ημερολόγια μέχρι να γυρίσω πίσω.

Η επόμενη χρονιά 1995-1996 (σχολική, έτσι μετράμε ακόμη και σήμερα) με μια μόνιμη προσμονή του Σαββατοκύριακου για να βρεθούμε. Και αναμνήσεις (τώρα πια) σκόρπιες: Σινεμά στην Καλλιθέα, να είμαι άρρωστη και να κοιτάει αν έχω πυρετό, βόλτα με βροχή στην Πλάκα, Μάιο να γινόμαστε μούσκεμα μπροστά στους Αέρηδες και να μη σταματάμε να φιλιόμαστε, μπάνιο στον Κάλαμο με τα ποδήλατα σε παραλίες που μόνο εμείς χωράμε, έξοδος σε κλαμπ μετά την Ανάσταση (πριν από την οποία είχαν προηγηθεί εντατικά μαθήματα χορευτικών φιγούρων στο σαλόνι με τη μαμά μου να μας κοροϊδεύει), αφιερώσεις από τον πειρατικό σταθμό, νυχτερινό μπάνιο με πίτσα μαργαρίτα και την κιθάρα μου να τραγουδάμε “Το χρυσό κουρέλι”. Κι εκείνη η μαγική νύχτα 31 Μαΐου του 1996…. Όλα πρώτα, όλα καινούρια, όλα όμορφα……

Φθινόπωρο 1996 άρχισε το Λύκειο για μένα και σε λίγο ήρθε και το “διάλειμμα” στη σχέση με το Λ. Παρόλα αυτά 4 μήνες μετά, μια βόλτα στον Ωρωπό με την Ε., τα νέα της επερχόμενης θητείας του κι ένα σημείωμα που του έστειλα με την περιβόητη ξαδέρφη, ήταν αρκετά για την επανένωση και την πρώτη μου θητεία. Πάλι γράμματα, πάλι απόσταση, λίγο έως πολύ ζήλεια του Λ. καθότι μέσα εκείνος, έξω εγώ Λύκειο πια και βγαίνω και μόνη μου.

Καλοκαίρι 1997 πρώτη φορά διακοπές χωρίς γονείς – οι δυο μας στην Ύδρα. Δυο μέρες μέσα στα μέλια, πριν μας πάρει η κατηφόρα γυρίζοντας στην Αθήνα. Είμαι ήδη αλλού και απλά δεν το έχω πάρει χαμπάρι….

Και τα περισσότερα καταλήγουν κάπως έτσι: http://www.youtube.com/watch?v=vAIjWIJV-30

Αύγουστος 2007: Ο Λ. έρχεται να μου φέρει το δώρο του για το γάμο μου και να μου ευχηθεί. Βουρκώνουμε αγκαλιά εις ανάμνηση…

Σεπτέμβριος 2013: Μιλάμε στο τηλέφωνο για να του ευχηθώ για το δικό του γάμο – Του ανακοινώνω ότι περιμένω το τρίτο μου παιδί. Χαρά πολλή αλλά και λίγη αμηχανία…….

Το ποστ αυτό αποτελεί τη συμμετοχή της Ποδηλάτισσας στο διιστολογικό αφιέρωμα για την Πρώτη Αγάπη. Έγραψαν οι:

Βιβλιοθηκάριος: Η κα Τζίνα: η πρώτη αγάπη

Ο ήχος του ανέμου: Πρώτος Έρωτας

A mother’s diary: Οι πρώτες αγάπες

Kid’s Cloud: Η πρώτη αγάπη αλλά και η πρώτη απογοήτευση

Το Καραντί: Αγάπη

RubinakiM – Rubies & Clouds: Έρωτες

Nefosis – Rubies & Clouds: Σ’ αγαπώ μα δεν το κσέρεις

Κυνοκέφαλοι: Ο Ταρζάν κι η αβωνιάρα

Το Ιστολόγιο του Ερυθρού Καγκουρώ: Ραβασάκι & Σκαμπίλι

Αναγενημμένη: Πρώτο σκίρτημα

Kos Panti: Δυό αγάπες κι ένα ταξίδι στο μέλλον

Τσαλαπετεινός: Αχ Ελισσάκι

evZin: Η Τριανταφυλλένη

kizilkum: Αν ήσουν

Polyanna’s days: Όταν πηγαίναμε μαζί σχολείο

Antidrasex: Η πρώτη αγάπη

Χαμένο Επεισόδιο: And burn your bridges down

Μπανάνα: Η λάθος μπλούζα

Old Boy: Το μαντηλάκι

21 responses to “Πρωτη Αγαπη

  1. Pingback: Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ ΑΛΛΑ KAI H ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ! :) | KidsCloud.gr·

  2. Pingback: Αγάπη | Το Καραντί·

  3. Pingback: Πρώτη αγάπη: Ραβασάκι και σκαμπίλι | Το Ιστολόγιο του Ερυθρού Καγκουρώ – Red Kangaroo's Blog·

  4. Pingback: Πρώτο σκίρτημα | Αναγεννημένη·

  5. Pingback: Δυο αγάπες κι ένα ταξίδι στο μέλλον | kospanti·

  6. Pingback: η Τριανταφυλλένη | evΖin·

  7. Pingback: αν ήσουν | kizilkum·

  8. Pingback: And burn your bridges down | Τα Χαμένα Επεισόδια·

  9. Pingback: Η λάθος μπλούζα | part II·

  10. Pingback: η Τριανταφυλλένη | evΖin·

    • 🙂 Ναι φέτος έκλεισε ουσιαστικά ο κύκλος της τώρα που παντρεύτηκε κι εκείνος. Τώρα περιμένω να γίνει και μπαμπάς.

  11. Κρατήσατε επαφή μετά από τόσα χρόνια!
    Εγώ είδα την πρώτη μου αγάπη προχθές τυχαία στο δρόμο. Δεν μιλήσαμε – την αναγνώρισα αφού την προσπέρασα. Νομίζω ότι θα με αναγνώρισε κι εκείνη…

    Καλό μήνα!

  12. Pingback: Η Πρώτη Αγάπη | Το Κλειδί της Σκέψης·

Leave a Reply

