(ΑΠΟ) ΣΥΜΠΙΕΣΗ

Image

Όλο και περισσότερο τον τελευταίο καιρό έρχεται στο μυαλό μου η περιγραφή του red out που έκανε ο Κούρκουλος jr. στο Black Out του 1998. Όλο και πιο συχνά νιώθω την κόκκινη κουκκίδα να με πλησιάζει και λέω να, τώρα θα εκραγούν όλα μπροστά στα μάτια μου και δε θα με αγχώνει πια τίποτα. Συμπίεση… 

Και μετά κάτι γίνεται και παίρνω μια μικρή ακόμη ανάσα. Αποσυμπίεση….

Πλέον όμως όλο και πιο κοφτές γίνονται οι ανάσες μου, όλο και πιο δύσκολα βρίσκει χώρο ο αέρας να τρυπώσει και να μου δώσει λίγη ώθηση ακόμη. Ο θυμός, το άγχος και ένα σωρό άλλα αρνητικά συναισθήματα πλέον νομίζω ότι υπερτερούν και της υπομονής και της όρεξης και της αγάπης που έχω, (είχα; δεν ξέρω πια) γι’αυτό που κάνω. Συμπίεση…..

Και μένω κάπως σαν το δύτη, μετέωρη στα 100 μέτρα, να μη μπορώ να ξεχωρίσω αν το μαύρο είναι το άγνωστο που απλώνεται μπροστά μου ή το “σίγουρο”, το γνωστό που έχω πίσω μου. Αν αξίζει τον κόπο η βουτιά ή τελικά η απότομη έξοδος στην επιφάνεια είναι αυτό που θα με λυτρώσει.  

(Από) Συμπίεση;

4 responses to “(ΑΠΟ) ΣΥΜΠΙΕΣΗ

  1. To oξυγόνο, που έχεις στα πνευμόνια σου, θα σου δείξει το δρόμο την κατάλληλη στιγμή!
    Δυνατά πνευμόνια κρατούν αναπνοή για ώρα! 🙂

    • Απλά μερικές μέρες, όλο και συχνότερα δυστυχώς, δείχνει να μη με φτάνει κι αναρωτιέμαι συννεφουλα τι κάνουμε τώρα…

Leave a Reply

